က်ိဳင္းတုံၿမိဳ႕ဆက္သြယ္ေရးဝန္ထမ္းမ်ား တာဝန္မေက် ၊ ဆက္ဆံေရးမေျပ
သို႔- သၽွမ္းသံေတာ္ဆင့္
က်ိဳင္းတုံၿမိဳ႕ရွိ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ထမ္း အခ်ိဳ႕သည္ ဆက္ဆံေရးမေျပလည္သည့္အျပင္ တာဝန္လည္းမေက်ၾကပါ။
က်ိဳင္းတုံၿမိဳ႕သူၿမိဳ႕သားမ်ား သည္းညႇင္းမခံနိုင္ၾကသည့္အခ်က္မွာ fixed line (ခ) ႀကိဳးဖုန္းေဘလ္ မ်ားကို အသုံးျပဳသူ ကိုယ္တိုင္ စာတိုက္သို႔ သြားေရာက္ထုတ္ယူရပါသည္။ အမွန္ဆိုလၽွင္ ဖုန္းနံပါတ္ပါ လိပ္စာသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးရမည္မဟုတ္ပါလား။
သြားေရာက္ထုတ္ယူေသာအခါတြင္လည္း ရိုင္းပ်သည့္ ဆက္ဆံေရးျဖင့္ ေအာ္ ေငါက္ေမးျမန္းေျပာဆိုခဲ့ၾကပါသည္။ ဥပမာ- ေျပာဖုန္းနံပါတ္ .. မရွိဘူး .. အေပၚမွာသြားရွာ ..
ေဘလ္ ရလၽွင္လည္းမၿပီးေသး ဆက္သြယ္ေရးကုန္း (သစ္တစ္ပင္ေတာင္) သို႔သြားၿပီး ေငြေပးသြင္းၾကရသည္။ မေတာ္လို႔မ်ား ဖုန္းေဘလ္ သြားမယူမိ ရက္လြန္ပါက ပိုၿပီးအလုပ္မ်ားရပါေတာ့သည္။ ရက္လြန္ေၾကးေဆာင္ရန္ ေဘလ္ထပ္သြားယူရျပန္ေသးသည္။ေဘလ္ရမွသာလၽွင္ ေငြသြင္းေကာင္တာသို႔သြားသြင္းရပါသည္။ ေငြသြင္းေကာင္တာသို႔ေရာက္လၽွင္လည္း စိတ္မေအးရေသးပါ၊ 12 နာရီရွိၿပီ …. မနက္ျဖန္မွ လာခဲ့…. ဟု ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုခံရ ျပန္ပါသည္။ 10း30 နာရီမွေငြသြင္းေကာင္တာဖြင့္တာကို 12 နာရီ မြန္းတည့္ေလာက္ဆို လက္မခံေတာ့။
ေၾသာ္…. ပိုက္ဆံေပးတာေတာင္ ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္ေမာေနရပါ လား........ ။
ဒီလိုဝန္ထမ္းမ်ားရွိေနတယ္ဆိုတာ သက္ဆိုင္ရာက သိရွိေစဖို႔နဲ႔ တိုင္းျပည္ကို အက်ိဳးျပဳနိုင္မယ့္ဝန္ထမ္းေတြကို ေရြးခ်ယ္ ခန႔္အပ္ေပးဖို႔ သက္ဆိုင္ရာလူႀကီးမင္းမ်ား သိရွိေစရန္ သၽွမ္းသံေတာ္ဆင့္မွတဆင့္ တင္ျပလိုက္ရပါသည္။
က်ိဳင္းတုံၿမိဳ႕ ျပည္သူတစ္ဦး
Tags: Letter to Editor